středa 7. září 2011

Už je to tady..

Takže, je to tady. Už mám sbaleno a zhruba za 2 hodinky mě rodiče hodí do Brna na letiště, odkud bych měla letět v 19:05 do Lutonu. Teď sedím ve svém prázdném pokoji a je to hodně divné.
Jaké mám pocity? Jsem lehce nervozní, ale jako by mi pořád nedocházelo že už vlastně fakt odjíždím..nedá se slovy popsat, jak se cítím (většina zkušenějších au pair bude určitě vědět co myslím). V noci se mi pořád zdály divné sny - jako například že mi uletělo letadlo apod. Na druhou stranu jsem ráda, že už odjíždím, protože tento týden byl pro mě fakt dost náročný - běhání po úřadech kvůli řidičáku (stějně mi ho nestihli udělat, takže jsem musela napsat Plnou moc), vyřídila jsem si pojistku (jako většina ostatních mám taky Allianz za 3900 Kč), pak odhlásit z pojišťovny apod. No prostě toho bylo fakt dost.
Předevčírem jsem byla nakoupit dárky, nevěděla jsem co koupit, takže mám samé kravinky - plyšáky včelích medvídků a šmouly, omalovánky, pexesa, vystřihovánky, sladkosti a podobné blbosti. Pro HM mám naušnice a čokoládu, pro HF mám české piva - prý je miluje :D Tak doufám, že se jim to bude líbit.
Jinak před týdnem mi odjel můj milovaný muž do toho Německa, takže jsem tady teď vegetila bez něho, ale aspoň jsem si zvykla že už s ním nebudu :D
Včera mi ještě volala HM, vyprávěla mi o tom jak se měli dobře na dovolené, že už se na mě těší a že mi přeje šťastnou cestu.
Takže to by bylo zatím vše, až dorazím na místo a bude čas tak dám o sobě vědět.
AKTUALIZACE: Tak už sedím na letišti v Brně a čekám, až si mě odvezou :D Jsem celkem klidná, jen mě trochu rozhodila ta zpráva o tom spadlém letadlu s hokejistama. Doufám, že můj let bude v pořádku. Co se týče váhy zavazadel, tak jsem si myslela, že budu mít i nadváhu a nakonec jsem měla hezkých 24 kg z 32 kg, takže super. Jinak HM mě má čekat v Lutonu u nějakého bistra, tak snad se tam najdem :D

Žádné komentáře:

Okomentovat