čtvrtek 8. září 2011

První noc a první den v nové rodině.

Hlásím, že jsem dorazila v pořádku na místo a prožila jsem zde svůj první den :-) Ale pěkně popořadě. Včerejší let z Brna do Lutonu proběhl naštěstí v pořádku, jen mírné turbulence a cca 20 minutové zpoždění. V letadle jsem měla štěstí, protože jsem seděla u okýnka, ale v podstatě na tom vůbec nezáleželo, protože už byla skoro tma. Vzhledem k tomu, že jsem v Anglii poprvé tak asi nezapomenu na první pohled na noční Londýn, bylo tu super. :-) Pak přišlo to horší - po přistání jsme šli na pasovou kontrolu a ztvrdla jsem ve frontě více než půl hodiny, což mě naštvalo, protože jsem měla žízeň :D 
Na letišti mě čekala HM  a odvezla mě do Harpenden. Hodně divné pro mě bylo sledovat jak řídí auto - je to fakt nezvyk :D
Jelikož  bylo pozdě, tak děti už spaly a čekal na mě jen HF (sympatický) a na přivítanou koupili tradiční Fish and Chips, prý v nejlepším shopu v Harpenden Na to, že ryby nemám moc ráda jsem byla překvapená jak je to dobré. Chvíli jsme spolu pokecali o dětech a pak už jsem si šla vybalit a spát jsem šla asi ve 12 hod. Pokoj mám nádherný, v levandulové barvě - přesně to, co se mi líbí :-)  Velkým plusem je obrovská postel, protože se ráda rozvaluju :D HM mi říkala, že ráno nemusím brzy vstávat, ale já vstanula abych se seznámila pořádně s dětma a předala jsem jim i dárky na uvítanou. Pak jsem šla s HM doprovodit Tobyho do jeho školy - je cca 5 min od domu, takže je to super a pak jsem jela s HM a Chloe do St. Albans - ukázala mi, kde je moje škola, pak jsme prochodily nějaké obchody, šli na oběd do Wagamama (měla jsem tam naprosto úžasné jídlo), no a pak jsme jely vyzvednout Tobyho ze školy. HM mi pak vysvětlila, jak dlouho a co se budu s Tobym učit - moc toho není (má vždycky jen knížky na čtení, které ve škole dostane + speaking). Příští týden začne chodit do školy i Chloe, tak to bude klidnější.
Jinak, co se týče angličtiny - včera večer jsem se moc nechytala (byla jsem dost mimo z toho, že už jsem tady) no a dneska to bylo celkem fajn - dětem rozumím celkem všechno, mluvím taky nějak - s chybama :D Malá je uplně boží - asi po 10 minutách mě chytla za ruku a pak už se mnou byla pořád. Je to frajerka :D Tobíkovi zatím rozumím hůř, ale snad se to zlepší.
Co mě překvapilo tak bylo hlavně chladno v baráku - ne že by tu byla  úplná kosa, ale je tu chladnějšji než v českých domech.
Jinak Harpenden je krásné město a HM mi říkala, že tady žijou samí boháči kvůli kvalitních škol pro děti. Anglická architektura je krásná. Jen si připadám divně, že můj pokoj, který je situovaný do ulice, nemá záclonu :D Je to sice ve 2 patře, ale je to divné :D
Zatím jsem spokojená - snad to tak zůstane :D


Fish and chips

Chicken raisukaree from Wagamama

3 komentáře:

  1. Jo, záclony tu neznaj.. :-/ :D
    tak přeju good luck in your new family ;)
    (btw, já jsem radv z lide.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. zaclony ne, ale ja bud mela rolety nebo zavesy.
    jinak doufam, ze budes spokojena :)
    Miska X X X

    OdpovědětVymazat
  3. Holky díky moc, zatím jsou fakt skvělí..No já tady mám závěsy, takže aspoň na večer je budu používat.

    OdpovědětVymazat