pondělí 10. října 2011

Měsíc poté...

Delší dobu jsem se teď neozvala, ale nějak nebylo o čem psát - mám tady tak nějak rutinu, tedy kromě víkendů. Můj prvotní názor na rodinku se v podstatě nezměnil. S rodiči vycházím velice dobře - když cokoliv  a kdykoliv potřebuju, vím, že se na ně můžu obrátit. Jsou fakt naprosto suproví :-) S dětma je to trochu horší - už jsem tady o tom v minulém příspěvku psala. S holčičkou vycházím suprově - i když taky je někdy trochu protivná, ale poradím si s ní. Toby je poněkud tvrdší oříšek - musím ho pořád nutit k úkolům, oblékání, čištění zubů, atd atd. Je to strašně únavné.. V podstatě si myslím, že mě nemá nějak extra v lásce a ono se asi není ani čemu divit - protože já jsem ten člověk, který ho nutí dělat všechny věci, které ho nebaví. Je to fakt složité, už jsem o tom mluvila i s rodiči a říkali, že zkusíme vymyslet nějaký jiný systém. Tak uvidíme.
Už mi začala škola a musím říct, že je to celkem dost těžké - spoustu věcí už jsem ze školy zapoměla, hlavně gramatiku, takže si budu muset máknout a dohnat to. Ve třídě je velký mix lidí - Španělé, Francouzi, Němci a dokonce jsou tam i holky z Japonska a Jižní Korei. Hodiny jsou zajímavé a rychle to ubíhá, takže jsem fakt spokojená. 
Btw. včera jsem byla poprvé v Londýně a musím říct, že mě zatím nějak extra neohromil :D  V podstatě jsem viděla asi všechny nejznámější památky, ale všechno jen tak v poklusu, protože jsme toho chtěly vidět co nejvíce. Takže příště se hodlám zaměřit jen na nějakou část Londýna a podrobněji si ji prohlédnout. Viděla jsem Buckhingmam Palace, Westminster Abbey, London Eye, London Bridge, Big Ben, parlament, Tower, Hyde park, Oxford Street a byli jsme se podívat na chvíli v Science Museum, které se mi celkem líbilo - vím přesně, že tohle muzeum by miloval můj přitel :D Co se týče metra, tak ono to fakt není nějak složité - ale je opravdu třeba vědět kde jsou památky, které chcete vidět a podle toho čučet do mapy :D
Takže příští volné víkendy budu trávit v Londýně :-)

1 komentář:

  1. Ahoj, no muzea jsou v londýně super :) ...určitě si zajdi i do Natural History a British museum, ty jsou super :)
    Jinak držím pěsti, aby to bylo pořád super, tak jak doteď :). A užívej Londýna! Za cca 3 týdny budu blíž k Londýnu, tak bysme se mohly třeba i někde potkat ;).

    OdpovědětVymazat