sobota 10. září 2011

Jak to tady probíhá..

Včerejší den probíhal v naprostém poklidu a dnešek taky, v podstatě je to jako bych nic nedělala, což je fajn :D Myslela jsem si, že budu hned zapřáhlá, ale zatím jsem opravdu nedělala nic jiného než že jsem byla s dětma. HM má v pondělí nastoupit do školy a říkala mi, že zatím neví jak dlouho bude mít vyučování, tak počítám s tím, že se to pak změní
Můj denní režim by měl být zhruba takový:
V 7 hodin vzbudit děti, dát jím snídani (cereals nebo toasty), dohlídnout na to aby si vyčistili zuby, pomoct jim se obléknout a pak si hrají do cca 8:45, pak je zavedu do školy a až do 15:15 mám klid ( mezitím budu chodit od 10:00 - 12:00 do školy), o ctvrt na 4 je vyzvednu, pomůžu jim s úkolama, pak si hrajou, před 7 večer se jdou koupat a pak jdou spát. Víkendy mám volné.  Jsem tady 4 den a ještě po mě fakt nic nechtěli a to jsem se pořád ptala, jestli nechtějí s něčím pomoct. Pak jsem se bavila s HM na žehlení a úklid a řekla mi, že vůbec nežehlí - prý kupuje nežehlící materiály ( to jsem fakt ráda, protože žehlení nenávidím :D). A co se týče úklidu - jen ustlat dětem v pokojích, uklízet si svojí koupelnu a pokoj ( to je mi jasné :D). Mají takový ten vysavač, co sám vysává (je to nějak naprogramované, že po vysátí se to i samo uklidí nebo že to třeba nespadne ze schodů - vymakané), takže nebudu ani vysávat. Takže já fakt žádnou velkou práci s domácností mít nebudu. 
Jinak, jsou na mě strašně hodní - pokaždé, když někam jdou tak se zeptají jestli chci jít s nima nebo jestli nepotřebuju něco koupit. Vypadá to fakt idylicky, tak doufám, že to takhle vydrží..
Děti jsou hodné, i když hodnější jsou když jsou každý v jiné místnosti :D - ale to je asi všude :D.
Co se týče jídla, tak jsem fakt spokojená - všechno co jsem zatím měla bylo výborné (dneska na večeři dělal HF hrášek s klobáskou, bramborama a paprikou - zní to celkem nechutně, ale bylo to fakt dobré).
Dneska i zítra mám volno, ale nikam nejdu, protože bych se tady fakt ztratila - baráky jsou všechny hodně podobné a ulice taky :D, takže budu kukat na nějaké filmy.

Žádné komentáře:

Okomentovat