čtvrtek 15. září 2011

První týden je za mnou...

Dneska jsem v Harpenden 8. den, to to letí :D Neděje se tady nic extra zvláštního, takže proto nepíšu pravidelně každý den. Už jsem si 2x vyšla do centra, které je vzdálené z Alzey Gardens asi 15 až 20 min a jde se klikatou cestou, šla jsem zatím jen 2 x a 2 x jsem šla jinou cestou, mám opravdu skvělý orientační smysl :D. Je to celkem šílené, protože ty domy jsou skoro všechny stejné, takže se těžko hledá nějaký záchytný bod, podle kterého byste se mohli řídit, ale prý je to jen o zvyku, tak uvidím.
Rodinka je pořád fajn, rodiče jsou skvělí, děti jsou někdy trochu divoké (rozhodně divočejší než si pamatuju děti v  ČR :D). Holčina mě poslouchá bez problémů, ale s Tobym je to někdy problém - prostě někdy můžu něco říct stokrát( jako např. - sedni si na židli normálně, běž se koupat apod) a stejně to neudělá. Někdy poslechne hned, ale většinou se to neobejde bez opakování  - je to celkem dost únavné, nejsem na to rozhodně zvyklá, ale zatím uplně nevím jak na něj. Je to těžko - byl zvyklý jen na mamku, která byla pořád doma a naráz tu má cizí holku, kterou musí poslouchat. Snad se to časem srovná.. Co se týče úkolů, tak jsem si to představovala daleko horší - Chloe zatím nemá žádné úkoly, protože je vlastně jako by v přípravce na první třídu a Toby nosí domů vždycky akorát 2 tenké knížky, které s ním musím přečíst + spelling. 
Ráno jsem s nimi zhruba od půl 8 do 9 hodin, kdy je odvedu do školy a pak od čtvrt na 4 do 7 hodin a musím říct že jsem fakt vyčerpaná - psychicky :D Je to nářez - pořád odpovídat na nějaké otázky, říkat jim ať někřičí atd atd. Když jsou každý zvlášť, tak jsou nejhodnější :D
Už se těším až mi začne škola, nebude to takový stereotypyp, a aspoň budu mít co dělat. Práce tady fakt moc není - ráno vyklidit myčku, praní, nemusím žehlit, mají vysavač, který sám vysává, takže se tady nepředřu :D
V sobotu bych měla jet s Darrenem  a Monikou do Londýna, ale ještě to není jisté, tak snad to klapne, ještě jsem v Londýně nikdy nebyla.Darren mi včera ukazoval na netu plánek metra a trošku jsem nechápala, přišlo mi to strašně složité :D 
Tak to je zatím asi všechno :-)

2 komentáře:

  1. Zatim to s tvoji rodinkou vypada dobre a rekla bych i dost podobne jak u me.
    Rodice jsou super - jen si me ty dve mladsi deticky (8let) porad hadaji, krici po sobe a rvou jak kone - takze presne - asi 1000x denne opakuji - stop it, dont punch your sister, stop fighting atd. - jeste ten klucina ma poruchu autistickeho spektra takze mi z toho obcas uz pekne hrabe :) - No jeste, ze je vikend pred nami :)
    Londyn ja krasny - i kdyz jsem v USA - tak na nej nedam dopustit a navigace v metru je jednoduzsi nez v Phe - proste koukas po stenach a jdes po barve lajny, kterou potrebujes a pak si jen musis zvolit spravny smer :) - v kazde stanici mas malou papirovou mapku - tak si ji vem, aby jsi vedela ten smer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, určitě si ji vezmu :-). K těm dětem - je to strašně vyčerpávající, fakt jsem netušila, že z toho budu až tak vyřízená,včera jsem odpadla v 9 hodin do komatu :D Obdivuju holky, které mají doma děti od rána do večera, to bych se asi fakt zbláznila :D

    OdpovědětVymazat